Nuorukainen
Money: |
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 12:17:46 GMT 2
Harvoissa improissa on sitä kauhu teemaa Tarkoitus on siis Plaguessa hipoa jo oikeasti raa'alle tasolle xD Cyborg Dogs on musta siinä mielessä kiva kun on tätä mutatoituneisuutta, eli hahmoille voi tehdä useita silmiä ja häntiä jne Sitten vielä ne kyborgi osat tuo lisää vapautta hahmoihin xD Mutta ois tosiaan mahtavaa saada sut jompaan kumpaan tai molempiin mukaan Tässä mainitsen kanssa että mulla on Mädät Omenat improon hahmohakemus piakkoin valmis, pitää vaan tehdä menneisyyteen kuvat Eli ne hakemukset lähetetään Bitterille vaikka devissä?
|
|
Administrator
Ja silloin sade pyyhki pois kaiken kivun |
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 12:20:15 GMT 2
Joo, se on kyl totta. Aika monessa näyttäis olevan enemmän seikkailu genrenä? Oh man Plague kuulostaa kyl oikeen mukavaltä mässyltä. 83 Sinne ainaki varmaan haen! Pitää kattoa jos ois aikaa Cyborg Dogsiinki kehitellä hahmosta.
Juu Bitterille voi tosiaa lähettää joko devanotella tai sitten sähköpostin kautta. :3 Odotellaan hahmoja innolla. <3
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 12:25:43 GMT 2
Sinne vaan sitten hakemana kunhan Sussur saa sivut viimeisteltyä xD Mä oon joskus oikeestaan tosi nopea töiden kanssa, varsinkin kun inspis iskee mutta uskon savaani ne menneisyyden kuvat nopeasti tehtyä, kun en kuitenkaan tee niistä mitään isoja :3
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 12:31:02 GMT 2
Uu jeah Joo se on jänskää ku joskus saa piirrettyy het supernopeeta. Mut kaikist kauheinta on se jos on hurjat inspikset mut sit piirtäminen tuntuu takkuavan ku mikäki esin Dahlian menneisyyskuvat ; __ ; Hahmo inspaa, menneisyys inspaa ja tykkään kans siit tyylist mikä siin o meneillää mut jotenki vaa tuntuu ettei kynä haluis. No, ei oo enää paljo siittä tekemättömänä ni kohta se o valmista jeejee
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 12:32:16 GMT 2
No mä oon saanut ne kuvat jo luonnosteltua Pitää vaan linettää ja värittää. Tykkään tästä hahmostani jo tosi paljon x3
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 12:35:24 GMT 2
No mut se on hyvä et on kiva hahmo! ; v ; Se on sit parasta ku saa kivan hahmonsa mukaan improon seikkailemaan.
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 12:40:30 GMT 2
Totta tää hahmo ei oo ihan saman kaltane millasia yleensä teen hahmoistani, varmaan siks tykkään tästä xD
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 12:58:34 GMT 2
Oooooh kuulostaapa jännältä. 83 Joo erillaiset hahmot on aika tosi kivoja aina, siks varmaan tykkään niin paljon Cantista, joka on siis Voltagessa hahmoni, kun se on huomattavasti vanhempi ku suurin osa mun hahmoista. :>
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 13:24:02 GMT 2
No tää hahmo poikkeaa enempi luonteeltaan muista hahmoistani on tällä kyllä ulkonöllisiäki piirteitä mitä ei mun hahmoil oo xD
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 13:40:48 GMT 2
Joo no sitäkin hain vähän. Mut siis joo, erikoiset hahmot on aina kivat sama miten ne on erikoisii. Oisha se meinaa tylsää jos kaikki ois samast muotist. :'D
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 14:14:27 GMT 2
Niin on Mä oon kans yrittäny välttää sitä same face efektii, en kyl osaa sanoo onnistunko siinä xD
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 2, 2015 16:44:09 GMT 2
Pahoittelen että kesti niin kauan. ;<; Mut tässä tulee @iarany ohjeet piilotettuihin kategorioihin! Ensinnä meet siis Admin Homeen. Sieltä suunnista ensin Members osioon! Täältä eteenpäin Member GroupsSitten teet ryhmän jokaiselle improlle erikseen. Itse pidän ryhmien nimet hidden asennossa, mutta sillä ei ole niin väliä. Sitten menet takaisin Admin Homen kautta Structure osioon, josta taas hypätään eteenpäin Categories and Boards osioon. Täällä teet improlle oman boardinsa, ja Permissions välilehdestä valitset jokaiseen kohtaan custom. Sitten painat ensimmäisestä Add Group napista esiin kaikki ryhmäsi, ja valitset sen ryhmän jolle improboard tehdään. Tämän joutuu tehdä jokaiselle osa-alueelle (wiev, acces, create threads yms..) erikseen käsittääkseni. Ja siinäpä se sitten olis. : )
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 15, 2015 20:19:54 GMT 2
Voi kun tuonne CD:hen eikä Plagueen oo ketää hakenu :/ No Ede haki CD:hen mut yhtää enempää ei oo tullu. Pitää varmaa pidentää hakuaikaa.
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Barguest on Apr 16, 2015 19:11:50 GMT 2
Kannattaa Iara, pidentää hakuaikaa tai ottaa k-18 leima pois :0 Laittaa vaan varoituksen, että on tosi raaka. (Plague siis) Äääää... Hemmetti.. Liian inspaava impro tuo Mädät omenat.. Saas nähdä miten oma hahmo sopii kuvaan :"D
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 27, 2015 10:09:49 GMT 2
No ollaan ainakin saatu jo kaksi hakemusta Plagueen ^^ huomenna on vika hakupäivä nii sillon sattaa sit tulle vyöry hakuja, niiku CD:llekki kävi xD
Nii Sobi olitko huomannu ku lähetin sen Kinesisin Bannerin :>?
|
|