Administrator
Ja silloin sade pyyhki pois kaiken kivun |
Money: |
|
|
Post by SobiMoppi on Jan 11, 2014 22:06:57 GMT 2
Tänne yleistä höpinää siis.
Nyt alkaa foorumi olla kunnossa, heittäkää toki ehdotuksia jos jotain tuntuu puuttuvan. :> Haluaisiko kukaan muuten tehdä foorumille otsikkokuvaa? Tietysti voin sen itsekin tehdä ellei kenelläkään iske inspiraatio, mutta koristaisin mielelläni improon liittyviä sivuja muidenkin piirtämillä kuvilla. ^^
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Anttu on Jan 11, 2014 23:20:32 GMT 2
Höhöö, tulinpas minäkin tänne.
Tällä hetkellä en itse ainakaan uskalla ilmottautua tuota kuvaa tekemään, mutta tulevaisuudessa, jos jotain kuvia esim. fanartiksi piirtelen niin niitä saa käyttää ihan missä haluaa. Pitäisi yksi fanartkin saada improon liittyen aikaan, olen sitä kahdesti aloittanut mutten ikinä saa aikaiseksi :'D
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Bitter on Jan 11, 2014 23:59:45 GMT 2
Mie voisin ilmoittautua jos kuvalla ei hirmuinen kiire ole.. ^u^ Olen töissä koko saamarin viikon ja vasta sunnuntaina ois vapaata. :c Mites muuten muilla piirtäjäkollegoilla menee?
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Jan 12, 2014 0:04:50 GMT 2
Juu eihän tuolla kiire ole. :> Ihan rauhassa saat sitä tehdä. Koitahan kestää töissä.
Itselle kuuluu ihan hyvää, piirtäminen vaan vähän tökkii. Tais siis kaikki mitä pitäisi oikeasti tehdä tökkii, Sherlock fanartin piirtäminen (tietty koirina koska ehh.. ihmiset) onnistuu vaikka kuinka hyvin. Pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni. :'D
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Sept 1, 2014 22:21:02 GMT 2
Ois hyvä jos saataisiin tämä foorumi aktiiviseksi ^^' Ei ole kyllä minulla varaa sanoa epäaktiivisuudesta kun en ole täällä itekkään ollut xD
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Mar 30, 2015 2:01:51 GMT 2
Aaaaah nyt saatiin uus freesh lookki forkalle. Toivottavasti kaikki jutut toimii nyt. ; A ; Tälleen nopeesti tarkistettuna on tuo "kiva" ylimääräinen money-jutska avatarin alla mut siittä ei tarvi välittää.
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 7:45:16 GMT 2
Himpura kun yritän kasata mun improille foorumin mutta en saa sitä juttuu toimimaa, et vaan tietyt ihmiset voi nähä ne topicit joissa ois takkotus suunnitella improja :/
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 9:36:15 GMT 2
Teetkö Proboardsilla vai jollain muulla foorumipalvelulla. Jos on Proboards ni voin auttaa sen kanssa. ; )
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 10:38:41 GMT 2
Joo on proboards musta tuntuu et oon löytäny sen e mistä se pitäs saada toimii sillee, mut en saa xD
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 11:11:44 GMT 2
Voin tehdä vaikka kuvallista tutorialia kun tulen kotia (siinä 6 jälkeen) ku en tekstipohjasena oikeen saa selitettyä mitenkään järkevästi. Mut jos on kiire niin voin koittaa sepittää jotain. :'D
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 11:33:41 GMT 2
Ei oo mikään kiire Nyt kun mulla on jo Miniskos ja uudelleen käynnistettiin tuo minun vanha Cyborg Dogs (jossa on piirtäjähaku käynnissä, vink. vink.) ja valmistellaan sitäkin vanhempaa Plagueta uudelleenkäynnistettäväksi niin olisi hyvä saada Foorumi missä voi sitten kaikkia suunnitella x)
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 11:54:26 GMT 2
Juu, forkka on kyllä erittäin kätsä siihen tarkoitukseen. jospoplaoisaktiivista;a;
Perskuta ku mun ei pitäis liittyy improihin enää. ; A ; Oon jo kuudessa mukana! Mut noi kummatki kiinnostais nii paljo ;<; Plague varsinki koska kissa-anthrot. Ois mahollisuus tehä calicovärinen heheh. <3
|
|
Nuorukainen
|
|
Post by Iarany on Apr 1, 2015 11:59:43 GMT 2
Kuus on vielä vähänen määrä xD monessakohan mä oon. Ainaki kahdeksassa xD ja vielä on kyllä tilaa enemmällekkin
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 12:03:39 GMT 2
Oh my, sinäpä oot moneen eksyny! : D Dangit saat mut pian ylipuhuttua liittymään muihin. :'3 Ehkäpä haenki sitten Plagueen kun se saadaan pystyyn ni saa vähän vaihtelua mun improhahmokartiin, vaikka toisaalta Cyborg Dogsis vois harjoittaa kans robottiosien piirtelyä.. Pitää miettii pitää miettii.
|
|
Administrator
|
|
Post by SobiMoppi on Apr 1, 2015 12:12:25 GMT 2
Voi awws ;<; Juu se Plaguessa viehättääki! Plus mustavalkotyyli + rutto + aikaan liittyvät hahmosuunnittelusäännöt. Kato vaikka mulla ois söpö tyyli ni kyl sitä goreaki kiinnostaa piirtää. ; ) Onha mulla sentää kakski (tosin yks ei valmis ja toinen uudelleenkirjotuksen tarpeessa) omaa sarjisprojektia pyhitetty koko hahmokartin tappamiselle. :'D
|
|